Tur til Gavnø og Kähler Holmegårdmuseet i Næstved

april 30, 2016 @ 8:00 am - 4:45 pm

Vi kommer foråret i møde på Gavnø Slot, hvor der først venter os en spændende rundvisning i slottets malerisamling, Nordeuropas største private malerisamling, og derefter rundvisning i det fantastisk udsmykkede slotskapel. Derefter vil der blive tid til en individuel havevandring i den storslåede park, hvor tusindvis af tulipaner, i alle farver, byder på et fantastisk skue, forbi Sansehaven, Sommerfuglehuset og den storslåede Linde Allé, hvis træer blev plantet for 260 år siden.Der vil blive udleveret en brochure til orientering.

Frokost kan indtages i Café Tulipanen. Pris idé: 1 stk. smørrebrød kr. 35.00, 3 stk. smørrebrød kr. 95.00. Minus drikkevarer. Forudbestilling nødvendig, – bestilling kan ske til bkjeldal@stofanet.dk senest 30. marts. Medbragt mad kan nydes i parken f.eks. ved Slotsbryggeriet hvor man kan købe øl.

Turen fortsætter til Næstved med besøg på Kähler/Holmegård museet.
Rundvisningen deles op i to grupper à en time. Første gruppe vises rundt i museet , anden gruppe går 5 min. gang til udstillingen i Helligåndshuset og viceversa. Deltagerantal: Min 35.

Turens pris for medlemmer:
kr. 425.00 og kr. 450.00 for ikke medlemmer.
Entréer er medregnet i prisen.
Tilmelding sker ved at indbetale beløbet til
Arbejdernes Landsbank senest 30. marts:
Reg. Nr. 5359,
kontonr.: 0324128.
Mærk indbetalingen ”GKH” og navn

Kontaktpersoner: Ina Kjeldal, tlf.36726970.

april 30, 2016
8:00 am - 4:45 pm